Μεσα κι εξω : ΣΥΓΧYΣΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΥΨΟΥΣ κτλ // ΣχιζοφρενειαΓΚΜ
Γραφουσι διαφοροι ΨαλτικοΔιαμορφωτικο ΦΑΛΤΣΑΔΩΡΟΙ της ψαλτικης μας τεχνης περι #εσω και εξω#, #ορθιων και πλαγιων# και παει λεγοντας, ηχων, αναμιγνυωντας δια μυστηριωδων αλλα και ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΙΚΩΝ μεθοδων ΑΡΧΑΙΑΣ ορολογιας μετα συγχρονου γραφης και εξηγησεως των τριων διδασκαλων.
Περι #εσω και εξω# Α ηχου
Γινετε ΣΥΓΧΥΣΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΥΨΟΥΣ φωνης (συχνοτητος frequency εις Hz) και μελωδικης γραμμης (στατιστικη αναλυσις της ΜΕΛΩΔΙΚΗΣ γραμμης, απο περναει, ΠΟΣΟ παραμενει και που καταλαηξει και ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ ως προς μιαν αρχικην βασιν ΑΝΑΞΑΙΡΕΤΩΣ του αρχικου ΑΠΟΛΥΤΟΥ υψους αυτης)
Το θεμα εξεκινησε με το Θεαρχιω νευματι και τους Αινους μεγαλης Δευτερας
Εν γενικαις γραμμαις, ΟΥΔΕΙΣ Πατριαρχκος επιασε καποιον Πα εκ της ΑΠΟΛΥΤΟΥ χαμηλης Δυτικης βασεως αυτου, τουτεστη
http://www.phy.mtu.edu/~suits/notefreqs.html Πα = D4 293.66 Hz
Εις τα μεν ΣΤΙΧΗΡΑΡΙΚΑ,
===ο μεν Ιακωβος επιανε καπου εδω
=========Πα Στιχηραρικον εκ του ΑΠΟΛΥΤΟΥ υψους
===================ΔΥΤΙΚΟΥ Δι (G4 392.00 Hz)
================η ακομη και
=================== ΔΥΤΙΚΟΥ Κε (A4 440.00 Hz)
ο δε υψιφωνοτατος Βινακης
=========Πα Στιχηραρικον εκ του ΑΠΟΛΥΤΟΥ υψους
=================== ΔΥΤΙΚΟΥ Κε (A4 440.00 Hz)
================η ακομη και
====================ΔΥΤΙΚΟΥ Κε ανω Νη (C5 523.25 Hz)
Ο Τσολακιδης,
=========Πα Στιχηραρικον εκ του ΑΠΟΛΥΤΟΥ υψους
===================ΔΥΤΙΚΟΥ Δι (G4 392.00 Hz)
================η ακομη και
=================== ΔΥΤΙΚΟΥ Ζω (B4 493.88 Hz)
Την μεγαλην εβδομαδαν 1981, υστερον πνευμονιας, ο Τσολακιδης,ξεκιναει Πασαπνοαριον σχεδον εκ
=========Πα Στιχηραρικον εκ του ΑΠΟΛΥΤΟΥ υψους
=================== ΔΥΤΙΚΟΥ Κε διεσις (A#4/Bb4 466.16)
==============
Εις τα Παπαδικα και Ειρμολογικα, οταν ειχε #ςζεαταθη# η φωνη == δηλαδη ΕΚΤΟΣ ΑΡΧΗΣ ακολουθειας οπου εψαλλαν #χαμηλα# δηλαδη εις τις σχεδον ΔΥΤΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ
=========Πα Στιχηραρικον εκ του ΑΠΟΛΥΤΟΥ υψους
===================ΔΥΤΙΚΟΥ Πα ( D4 293.66 Hz )
εψαλλαν ΠΑΝΤΟΤΕΣ με βασιντον Πα εις ΑΠΟΛΥΤΟΝ φωνητικον υψος
=============ΑΝΑΜΕΤΑΞΥ
===================ΔΥΤΙΚΟΥ Πα ( D4 293.66 Hz )
και
===================ΔΥΤΙΚΟΥ Δι (G4 392.00 Hz)
===================================
Εις το Θεαρχιω νευματι, Ο,ΤΙ και να γραφει το κειμενον
=== πχ Πα εκ του Πα
== η Πα εκ του Κε φθοριζομενον κατα τροχον
οι ΨΑΛΤΑΙ επιαναν το μελος εκ του ΥΨΗΛΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΥΨΟΥΣ == τουτεστη, εκ του #κε# της φωνης των
ΟΤΙ και να εγραφε το κειμενον υστερον, ΕΓΝΩΡΙΖΑΝ το ΠΩΣ θα εκαμναν την ΠΑΡΑΧΟΡΔΗΝ == δι αυτο, εχομεν κειμενα οπου ΠΡΟΣΔΙΟΡΙ΅ΟΥΝ τα παραχορδας οπως ο Πριγγος, και αλλα κειμενα οπου ο καθε ηχος χεκιναει απο την ΘΕΩΡΙΤΙΚΗΝ βασιν ΑΥΤΟΥ == ΟΥΔΕΙΣ ψαλτης θα εκτελουσε τοιουτον κειμενον ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΕΝΟΣ εις το ΑΠΟΛΥΤΟΝ υψος της ΒΑΣΕΩΣ του καθε ηχου
Δια του ΜΗ σχιζοφερνειν == ΕΝΝΟΕΙΤΩ οτι θα ΕΓΙΝΕΤΟ η ΠΑΡΑΧΟΡΔΗ ωστε το ΜΕΛΟΣ να ΕΠΑΝΕΛΘΗ εις την αρχικην του Βασιν και ΥΨΟΣ κατ ΟΜΑΛΟΝ τροπον ΠΑΡΑΧΟΡΔΗΣ
====================
Εν δε τη μεγαλη εβδομαδι, οι ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ψαλται ξεκινουν το Πασαπνοαριον με ΠΑ εις ΑΠΟΛΥΤΟΝ υψος του Κε == ο Κε δηλαδη ειναι ο ΠΑ και ο Ανω Νω του Μελους γινεται εις το απολυτον υψος του σχεδον ΑΝΩ ΔΙ<<<<< και υστερον μεταβαλουν τον Πα εις ΚΕ και Κατεβαινουν δια τον Πλαγιον του Α
Οσοι ΔΕΝ εχουν αυτην την φωνητικην δυνατοτητα,
=== η πιανουν τον Πα εις ενδιαμεσον υψος και #παραχορδιζουν# δια τον πλαγιον
= και ο= η πιανουν τον Πα εκ του Πα και ο #πλαγιος# ακουγεται να ...... #ανεβαινει#!!!
==========================
Υποθσις Εξηγησις
Οπως και εις την Γρηγοριανην, ΟΥΤΩ και η ψαλτικη προσδιοριζει
====τους ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΥΣ ηχους ως ηχους οι οποιοι διακυμαινονται ΑΝΩΘΕΝ της βασεως
==== και τους πλαγιους ως ηχους οι οποιοι διακυμαινωνται ΚΑΤΩΘΕΝ της βασεως
Ο ορος #διακυμαινεται# ειναι
περισσοτερως δε
==== ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΩΣ == δηλαδη ΠΟΣΗ διαρκεια κραταει το μελος ΑΝΩΘΕΝ και ποσο ΚΑΤΩΞΕΝ
ΠΑΡΑ #προσδιορισικως#
=== δηλαδη ενα φτανωμεν εις το ανω η κατωθι τετρα η πεντα χορδον καποιας βασεως
Και οι δυο παραμετροι αυτοιμ εχουν παντως την χρησιν των, αλλα ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ συστηματικως ο ΠΡΩΤΟΣ και ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΤΕΡΟΣ εξ αυτων τουτεστιν η ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΡΟΦΩΝΙΑ
===================
Πολλακις, συγχέονται οι ηχοι
==== πχ Οσοι εις Χριστον = Ειρμολογικος Α και πλ Α
=== πχ Την γαρ σην == Α τετραφωνος και πλ Α
=== Αναστασεως ημερα και Κρατημα πετρου = Α τετραφωνος και πλ Α
ΕΠΕΙΔΗ ΑΓΝΟΗΘΗΚΕ απο πολλους η ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΙΣ της Μετροφωνιας, εχουν γινει οι #εμπλοκες#
Δια τους Πατριαρχικους
== == Την γαρ σην == Α τετραφωνος == τελεια και παυλα
= == Πασαπνοαρια Μεγαλης Δευτερας== Α στιχηραρικος εκ ΥΨΗΛΗΣ ΒΑΣΕΩΣ, κατα τροχον,δια να ΑΚΟΥΣΕΘΙ το #πλαγιασμα# του #φθασαντες πιστοι == τελεια και παυλα
===================
ΓΚΜ
ΔΕΝ λεμε τον χαρακτηρισμό ήχος "έξω" πρώτος,ανεξαρτητως αν υπαρχει σε καποιο κομματι σε παλαια χειρογραφα, εφ οσον οι ΤΡΕΙΣ ΔΙΔΑΚΑΛΟΙ μας τα εγραψαν ΧΩΡΙΣ να #τον λενε# ==
ΠΟΙΟ ειναι το κομματι == Το εξηγησαν ΟΛΟΙ ως ηχον Α, ηχον Α τετραφωνον, ηχον πλ Α;
Και στο κατω κατω, ΠΟΙΟΙ το εξηγησαν == δηλαδη == πχ εις το ΚΡΑΤΗΜΑ του Πετρου, ΠΟΙΟΝ θα εμοιστευθω, τον ερμηνευοντα αυτο ως ηχον Α, ως ηχον Α τετραφωνον, η εις ηχον πλ Α == διοτι εχωμεν παραδειγματα απο ολους....
Το #μυστικον# το κρατουν οι Πατριαρχικοι.... ΟΤΙ και να γραφουν οι ΠΑΠΥΡΟΙ και οι ερμηνευτες == μερικοι απο αυτους βαζουν και καμμια υφεσοδιεσι παραπανω....
αλλοι ΔΕΙΧΝΟΥΝ και την ΚΑΤΑΛΛΑΓΗΝ χρονου με ΑΛΛΑΓΕΣ χρονικης αγωγης * πχ Στεφανος καταγραφωντας Κωνσταντινον Πρωτοψαλτην
Λοιπον, ΠΟΛΛΑ ΕΝΝΟΟΥΣΑΝ τα γραφωμενα εις τους ΠΑΠΥΡΟΥΣμ και ΠΟΛΛΑ ΕΞ ΑΥΤΩΝ ΔΕΝ ΕΓΡΑΦΗΣΑΝ εις την νεαν γραφην ==
Ολα κι ολα, ΟΤΙ και να λεγει ο ΠΑΠΥΡΟΣ, αυτο οπου μετραει ειναι η προφορικη παραδοσις
Ξεκινησατε απο τα ΕΥΚΟΛΑ....
***************************
ΤΙΠΟΤΑ δεν εκαταλαβαν απο ψαλτικην και ΤΙΠΟΤΕ δεν εχουν να προσθεσουν το ΟΥΣΙΩΔΕΣ απο αυτα οπου υπαρχουν ΗΔΗ εις την Πατριαρχικην παραδοσιν του Ιακωβου ==
==================
Τωρα, βεβαια, "εκαταλαβαν" οι ΨΑΛΤΟΑΙΡΕΤΙΚΟΙ οτι ΔΕΝ στεκουν τα γραφομενα τους ΕΣΤΩ με τα "κρυπτα" παπυροχειρογραφα τους τα οποια "εφανερωσαν" δια να υποστηριξουν την ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΝ μετα τις παραδοσεως ΨΑΛΤΟΑΙΡΕΤΙΚΗΝ και ΔΥΤΙΚΟ κινουμενην ΣΧΙΖΟΠΦΡΕΝΙΚΗΝ θεωριαν αυτων...
Ερευνησατε ινα ευρητε εις τα ελλινικα ΠΟΙΑ ΕΣΤΙ η Σημειολογια του ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΟΥΣ == εδω, σας τα εξηγω πολυ ΑΠΛΩΣ
===Σχιζοφρενης == αυτος ο οποιος ΔΕΝ ΗΔΥΝΑΤΑΙ να ΕΝΘΥΜΙΘΕΙ η και να ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ εις τα δεδομενα οποια εχη αποκτησει η ΜΝΗΜΗ του
και ο οποιος τεινει ΔΙΑΡΚΟΣ ινα ΑΝΑΛΥΣΕΙ, ΙΝΤΕΡΠΡΕΤ και Συνειδητοποιησει ΑΥΤΟ το οποιον ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ η υπολοιπος κοινωνια ΑΠΟΔΕΧΕΤΕ ως ΔΕΔΟΜΕΝΟΝ !!!!
(πχ = Επεινασαμεν και θα ευγομεν δια εναν γυρον
Δια ΟΛΟΥΣ ημας, ο ΓΥΡΟΣ = το ΦΑΓΗΤΟΝ == εχομεν ΣΥΝΙΘΗΣΕΙ αυτην την ΣΧΕΣΙΝ,
και ας μη γραφει η προτασις ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΣ
========== θα ευγομεν ινα ευρομεν βρωσιν τινα επονομαζομενη #ΓΥΡΟΣ# ινα εσθιασομεν.....,
και ΔΕΝ προκειται να καταλαβομεν κατι το ακραιον οπως, λχ
===="παρ'ολην την πειναν ημων, θελομεν εξελθειν προς πορειαν κυκληκην, τουτεστιν να καμνωμεν εναν "γυρον".... η και ΑΛΛΗΝ τιναν "εξηγησιν" και "ηερμηνειαν" του ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΥ!!!!!
Δια τους ΣΧΙΖΟΠΗΡΕΝΙΚΟΥΣ == χρειαζεται "αναλυσις" τις "ελξεως", της "εσ ω και εξω" #.... αναθεματισεως# κτλ== και ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ (το "λιμβικον συστημα τισ ΜΝΗΜΙΣ" == ΒΡΑΖΕΙ οσαν το PROCESSOR του COMPUTER, να ευρει ΤΙ ΑΛΛΟ (εκτος βεβαια αυτο οπου αποδεχομαστε ΟΛΟΙ ημεις οι #υπολοιποι#.... μαλλον, ΠΕΡΙΛΗΠΟΜΕΝΟΙ) γινεται να εννοει ΑΥΤΗ η ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΗ δια ΟΛΟΥΣ ημας, λεγω παλιν, ΠΡΟΤΑΣΙΣ.....
Εδω , γινεται ΣΑΦΕΣ το θεμα
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF% ... E%B9%CE%B1 Συμπτωματολογία
Υπό την κλασική μορφή της νόσου, όπως οριοθετήθηκε από τις εργασίες του Γάλλου Φ. Σασλέν και του Αυστριακού Ε. Μπλόυλερ, όπου και ομοφωνούν γενικά οι κλινικοί ιατροί, η σχιζοφρένεια δημιουργεί βαθιά μεταμόρφωση και ειδικότερα τη διάλυση της προσωπικότητας όπου και περιλαμβάνει:
Ασυμφωνία ιδεών, επιθυμιών, αισθημάτων, λόγου, χειρονομιών και πράξεων με αμφιθυμία (αλληλοσυγκρουόμενα αισθήματα).
=====
Εαν διαβασετε τους συγχρονους #διδασκαλους# κα καθηγηταδες == ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΦΑΛΤΣΟΙ, θα καταλαβετε οτι
== αλλοι αναθερωουν ηχους
== αλλοι αναθεωρουν #παρατονισμους# και αλλαςουν #καταληξεις# δια να #καταλαβαινομεν το νοημα....
κτλ...
================
συνεχεια.....
Απώλεια επαφής, με την πραγματικότητα, αυτοαναδίπλωση σε φανταστικό εσωτερικό κόσμο (αυτισμός), με διαταραχή σχέσεων.
Σταθερή εξασθένηση προσαρμοστικότητας και κοινωνικής δραστηριόητας, έλλειψη πρωτοβουλίας, κάθε ενδιαφέροντος και παρόρμησης
====
Και οταν γινεται #ομαδικως#, εχωμεν ΑΙΡΕΣΙΝ οταν αυτη η τασις ΑΝΤΙΤΙΘΕΤΑΙ της ΠΑΡΑΔΩΣΕΩΣ
==========
Παραληρηματικές εκδηλώσεις, άνευ ειρμού, αφηρημένες, ανεξιχνίαστες, συνοδευόμενες συχνά με ψευδαισθήσεις.
=====
Οσαν να #ειδαν χειρονομιαν# και να #ακουσαν ασματα# της Αγιοσοφιτικης εποχης.... ως εν #οραματι#
Πηγαι περι Σχιζοφρενειας
http://en.wikipedia.org/wiki/Schizophrenia http://en.wikipedia.org/wiki/Homophone http://en.wikipedia.org/wiki/Homonyms
Πνέων πατριαρχικοῦ ὕφους ἀὴρ // ἐντελῶς ἐξηφάνισται // Σίμωνος κάρα τε καὶ πέτρας αἰθὴρ.
Γεώργιος Κων/νου ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ