Σελίδα 2 από 2

Re: ἐκπομπές Γιάννη Δαμαρλάκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Αύγ 2010, 19:54:33
από Dionysios
Dionysios έγραψε:Συνέντευξις μὲ τὸν Κωνσταντινουπολίτη πρωτοψάλτη Σταμάτιο Παπαμανολάκη

Πρώτη συνέντευξις τοῦ Σταματίου Παπαμανολάκη, μεταδοθεῖσα στὶς 22/10/2008. βιογραφικὰ στοιχεῖα, μνῆμες ἀπὸ τὴν ψαλτικὴ παράδοσι τῆς Κωνσταντινουπόλεως, τάξις πατριαρχικοῦ ναοῦ, περὶ τῶν παλαιῶν μουσικοδιδασκάλων, κ.λπ..


Dionysios έγραψε:Δευτέρα συνέντευξις τοῦ Κωνσταντινουπολίτου πρωτοψάλτου Σταματίου Παπαμανολάκη, μεταδοθεῖσα στὶς 29/10/2008.


Dionysios έγραψε: Τρίτη συνέντευξις τοῦ Κωνσταντινουπολίτου πρωτοψάλτου Σταματίου Παπαμανολάκη, μεταδοθεῖσα στὶς 5/11/2008.


Dionysios έγραψε: Τετάρτη συνέντευξις τοῦ Κωνσταντινουπολίτου πρωτοψάλτου Σταματίου Παπαμανολάκη, μεταδοθεῖσα στὶς 4/3/2009.


Νομίζω ὅτι θὰ ἦτο χρήσιμον καὶ ὀρθὸν μαζὶ μὲ τὰ διάφορα ἀπομονωμένα ἀποσπάσματα ἐκ τῶν συνεντεύξεων τοῦ Παπαμανολάκη, ποὺ παρουσιάζονται σὲ διάφορες ἄλλες ἱστοσελίδες, νὰ δίδεται καὶ παραπομπὴ στὴν πλήρη συνέντευξι ποὺ παρουσιάζεται ἐδῶ στὴν «Συμβολὴ» καὶ εἶναι ἡ ἀρχικὴ πηγὴ τοῦ ἀποσπάσματος (παραδείγματος χάριν viewtopic.php?f=239&t=952#p4121). τοῦτο πρέπει νὰ γίνεται τόσον διὰ λόγους δεοντολογίας ὅσον καὶ πρὸς διευκόλυνσιν ὅσων ἐνδιαφερθοῦν νὰ ἀκούσουν τὴν πλήρη συνέντευξιν, καὶ μάλιστα ἰδίως γιὰ ἀποσπάσματα τοῦ Παπαμανολάκη ποὺ παρουσιάζονται σὲ θέματα διαφορετικὰ ἀπὸ ἐκεῖνο ποὺ τυχὸν ἀνοίχτηκε μὲ τὸ ὄνομά του καὶ ὅπου γίνεται ἀναλυτικὸς λόγος (καὶ παραπομπὲς) γιὰ τὶς σημαντικὲς συνεντεύξεις του. λυποῦμαι ποὺ πρέπει νὰ ζητῶ αὐτὸ τὸ ἐλάχιστον καὶ ἐπιβεβλημένον καὶ αὐτονόητον.

᾿Επιπλέον ἡ δεοντολογία θὰ ζητοῦσε νὰ μὲ ἐνημερώνουν ὅσοι δημοσιεύουν ἀποσπάσματα τῶν συντεύξεων αὐτῶν σὲ ἄλλους χώρους ἐκτὸς τῆς ἱστοσελίδος τῆς «Συμβολῆς», καὶ μάλιστα νὰ στέλλουν αὐτὰ τὰ ἀποσπάσματα, ὥστε νὰ ἀναρτῶνται καὶ ἐδῶ. τοῦτο λέγεται ἀναγνώρισις τῆς προσφορᾶς τῆς ἀρχικῆς πηγῆς. ἀλλὰ τέτοιου εἴδους ἀντιλήψεις καὶ εὐαισθησίες φαίνεται πλέον ὅτι ἀνήκουν στὸ παρελθόν, καὶ εἶναι μᾶλλον ματαιοπονία νὰ ἀναμένῃ κανεὶς τὸ ἐπιπλέον, ὅταν καλὰ καλὰ δὲν τηρῆται τὸ αὐτονόητον.