Δημήτριος Γαλάνης (Πάτραι), ὕμνοι ὀρθοδόξου ὑμνολογίας

᾿Αρχεῖον ἠχογραφήσεων καὶ ἐκκλησιαστικῶν ὕμνων Δ.Α.
Δημήτριος Γαλάνης, δεξιὸς ψάλτης στὸν ναὸ ἁγίας Βαρβάρας Πατρῶν ἀπὸ τὸ 1988 ἕως σήμερα
Πανηγυρικὸς ἑσπερινὸς τῆς 4ης δεκεμβρίου 1991
[σημείωσις συντονιστοῦ· τὴν ἀρχὴ τῆς ἀκολουθίας καὶ περισσότερες πληροφορίες βλέπε σὲ ἑπόμενο μήνυμα.]
᾿Απὸ ῥαδιοφωνικὴ μετάδοσι τῆς μητροπόλεως Πατρῶν, 3/12/1991 ἀπόγευμα. ἡ καταγραφὴ εἶναι ἀκριβῶς ὅπως μεταδόθηκε ἡ ἀκολουθία στὸ ῥαδιόφωνο. τὸ «βάθος» ἢ ἡ «ἠχὼ» προέρχεται ἀπὸ τὴν μικροφωνικὴ ἐγκατάστασι τοῦ ναοῦ· ἔτσι μεταδόθηκε. ἡ ψηφιοποίησις δική μου.
c296-01 ἰδιόμελον λιτῆς «Τὴν πανήγυριν σήμερον», β΄.
c296-02 «Καὶ εὐλογημένος» μετὰ κρατήματος, πλ. α΄, Πέτρου Μπερεκέτου.
c296-03 ᾿Απόστιχα ὁσίου ᾿Ιωάννου, «Πάτερ ᾿Ιωάννη», πλ. δ΄. Δόξα, «῞Οσιε πάτερ», πλ. β΄.
c296-04 ἀπολυτίκια, «Βαρβάραν τὴν ἁγίαν», δ΄. «᾿Ορθοδοξίας ὁδηγέ», πλ. δ΄.
Παρατηροῦμε ὅτι, παρ᾿ ὅτι ὁ ναὸς ἐτιμᾶτο ἐπ᾿ ὀνόματι τῆς ἁγίας Βαρβάρας, οὐδεμία ἀλλοίωσις τοῦ τυπικοῦ ἐθεωρήθη ἀναγκαία. ἐψάλησαν κανονικῶς τὰ ἀπόστιχα τοῦ ὁσίου ᾿Ιωάννου τοῦ Δαμασκηνοῦ καὶ τὸ ἀπολυτίκιον αὐτοῦ, ὡς ἐν τῷ μηναίῳ. οἱ διάφορες θεωρίες γιὰ ἀμιγῆ ἀκολουθία τῆς ἁγίας Βαρβάρας στὶς 4 τοῦ μηνός, παραλειπομένων τῶν ὕμνων τοῦ ὁσίου ᾿Ιωάννου, ἢ γιὰ ἀμιγῆ ἀκολουθία τοῦ ἁγίου Δημητρίου στὶς 26 ὀκτωβρίου, παραλειπομένων τῶν ὕμνων τοῦ σεισμοῦ, ἔχουν νεωτέρα διάδοσι καὶ παλαιότερον ἦσαν σχεδὸν ἀνύπαρκτες. ἐπὶ δεκαετίες καὶ ἐπὶ αἰῶνες δὲν θεωροῦσαν ὅτι μειώνεται ἡ πανηγυρικότης τῶν ἡμερῶν ἀπὸ τὴν συμψαλμῳδία δύο διαφορετικῶν ἀκολουθιῶν. οἱ πανηγυρισταὶ ἀρκοῦνταν στὴν ἀκολουθία τοῦ μηναίου.
Δημήτριος Γαλάνης, δεξιὸς ψάλτης στὸν ναὸ ἁγίας Βαρβάρας Πατρῶν ἀπὸ τὸ 1988 ἕως σήμερα
Πανηγυρικὸς ἑσπερινὸς τῆς 4ης δεκεμβρίου 1991
[σημείωσις συντονιστοῦ· τὴν ἀρχὴ τῆς ἀκολουθίας καὶ περισσότερες πληροφορίες βλέπε σὲ ἑπόμενο μήνυμα.]
᾿Απὸ ῥαδιοφωνικὴ μετάδοσι τῆς μητροπόλεως Πατρῶν, 3/12/1991 ἀπόγευμα. ἡ καταγραφὴ εἶναι ἀκριβῶς ὅπως μεταδόθηκε ἡ ἀκολουθία στὸ ῥαδιόφωνο. τὸ «βάθος» ἢ ἡ «ἠχὼ» προέρχεται ἀπὸ τὴν μικροφωνικὴ ἐγκατάστασι τοῦ ναοῦ· ἔτσι μεταδόθηκε. ἡ ψηφιοποίησις δική μου.
c296-01 ἰδιόμελον λιτῆς «Τὴν πανήγυριν σήμερον», β΄.
c296-02 «Καὶ εὐλογημένος» μετὰ κρατήματος, πλ. α΄, Πέτρου Μπερεκέτου.
c296-03 ᾿Απόστιχα ὁσίου ᾿Ιωάννου, «Πάτερ ᾿Ιωάννη», πλ. δ΄. Δόξα, «῞Οσιε πάτερ», πλ. β΄.
c296-04 ἀπολυτίκια, «Βαρβάραν τὴν ἁγίαν», δ΄. «᾿Ορθοδοξίας ὁδηγέ», πλ. δ΄.
Παρατηροῦμε ὅτι, παρ᾿ ὅτι ὁ ναὸς ἐτιμᾶτο ἐπ᾿ ὀνόματι τῆς ἁγίας Βαρβάρας, οὐδεμία ἀλλοίωσις τοῦ τυπικοῦ ἐθεωρήθη ἀναγκαία. ἐψάλησαν κανονικῶς τὰ ἀπόστιχα τοῦ ὁσίου ᾿Ιωάννου τοῦ Δαμασκηνοῦ καὶ τὸ ἀπολυτίκιον αὐτοῦ, ὡς ἐν τῷ μηναίῳ. οἱ διάφορες θεωρίες γιὰ ἀμιγῆ ἀκολουθία τῆς ἁγίας Βαρβάρας στὶς 4 τοῦ μηνός, παραλειπομένων τῶν ὕμνων τοῦ ὁσίου ᾿Ιωάννου, ἢ γιὰ ἀμιγῆ ἀκολουθία τοῦ ἁγίου Δημητρίου στὶς 26 ὀκτωβρίου, παραλειπομένων τῶν ὕμνων τοῦ σεισμοῦ, ἔχουν νεωτέρα διάδοσι καὶ παλαιότερον ἦσαν σχεδὸν ἀνύπαρκτες. ἐπὶ δεκαετίες καὶ ἐπὶ αἰῶνες δὲν θεωροῦσαν ὅτι μειώνεται ἡ πανηγυρικότης τῶν ἡμερῶν ἀπὸ τὴν συμψαλμῳδία δύο διαφορετικῶν ἀκολουθιῶν. οἱ πανηγυρισταὶ ἀρκοῦνταν στὴν ἀκολουθία τοῦ μηναίου.