5. «Συμβολή» (ἐπιθεώρησις τυπικοῦ) Τεύχη

 

ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ

 

Τὰ πρῶτα 40 χρόνια τους (1896-1936) οἱ ὀλυμπιακοὶ ἀγῶνες ἦταν ἕνα κα­θαρῶς ἀθλητικὸ γεγονὸς χωρὶς κανένα ἴχνος θρησκείας. τὸ 1936 ὅμως, ποὺ ἔγιναν στὸ Βερολῖνο, ὁ Χίτλερ τοὺς μετέτρεψε σὲ θρήσκευμα εἰδωλολατρικό. ὁ φρενοβλαβὴς Χίτλερ, ὁ φονιᾶς 60.000.000 ἀνθρώπων, ποὺ ἦταν παγανιστὴς καὶ ποὺ μιὰ ἀπὸ τὶς πτυχὲς τῆς φρενοβλαβείας του ἦταν ἡ πυρομανία (ἔκαψε τὴ βουλὴ τῆς Γερμανικῆς Δημοκρατίας, χρησιμοποιοῦσε στὶς συγκεντρώσεις του πυρ­σούς, κ.λπ.), ἵδρυσε τὴν ὀλυμπιακὴ φλόγα καὶ τὸ τελεστικὸ ἄναμμά της σὲ εἰδω­λολατρικὴ τελετὴ ἀπὸ ἱέρεια εἰδωλολατρική, ἡ ὁποία ἀπευθύνει καὶ προσευχὴ στὸ Δία. ἡ ἱέρεια, ἡ τελετή, ἡ προσευχὴ στὸ Δία, καὶ ὅλα τὰ εἰδωλολατρικὰ λα­τρευ­τικά τους καμώματα σαφῶς εἶναι ἀπαράδεκτα χριστιανικῶς κι ἐκκλη­σια­στι­κῶς.

῾Η ᾿Εκκλησία, κατὰ τὴ γνώμη μου, μὲ κανέναν τρόπο δὲν πρέπει νὰ συμ­με­τάσχῃ ἢ νὰ βοηθήσῃ ἢ ἄλλως πως νὰ ἐμπλακῇ στὴ διεξαγωγὴ τῶν ὀλυμπιακῶν ἀ­γώνων, διότι οἱ ὀλυμπιακοὶ ἀγῶνες σήμερα ἔχουν καταντήσει θρήσκευμα εἰδω­λο­λατρικὸ ἰδιαζόντως σιχαμερό.

Κι ἐπειδὴ οἱ διοργανωταὶ τῶν ὀλυμπιακῶν ἀγώνων τὰ τελευταῖα 65 χρόνια ἐμωράνθησαν καὶ ἄλλαξαν τὸν ἀληθινὸ θεὸ μὲ ἕναν ψεύτικο καὶ φαντασιωτικό, γι᾿ αὐτὸ καὶ ὁ θεὸς παρέδωκεν αὐτοὺς ἐν ταῖς ἐπιθυμίαις τῶν καρδιῶν αὐτῶν, ὥστε νὰ βυθιστοῦν στὴν ἀκαθαρσίαν καὶ νὰ ἀτιμάζωσι τὰ σώματα αὐτῶν (῾Ρω 1, 23-24). καὶ τρεῖς μόνο ἀπὸ τὶς ἀκαθαρσίες θ᾿ ἀναφέρω ἐδῶ, γιὰ νὰ φανῇ τοῦ λόγου μου τὸ ἀληθές.

1. Κατὰ τὰ δεύτερα αὐτὰ χρόνια προστέθηκαν στοὺς ὀλυμπιακοὺς ἀγῶνες καὶ γυναῖκες ἀθλήτριες, πρᾶγμα ποὺ δὲν ὑπῆρχε οὔτε στοὺς ὡμολογημένα εἰδωλο­λα­τρικοὺς ἀρχαίους ὀλυμπιακοὺς ἀγῶνες, κατὰ τοὺς ὁποίους ὄχι μόνο μεταξὺ τῶν ἀθλητῶν ἀλλ᾿ οὔτε καὶ μεταξὺ τῶν θεατῶν ἐπιτρεπόταν νὰ ὑπάρχῃ γυναίκα. καὶ οἱ ἀθλήτριες αὐτὲς τῶν τωρινῶν ὀλυμπιακῶν ἀγώνων ἐμφανίζονται στὰ ὄμματα ὅλης τῆς ἀνθρωπότητος μὲ μιὰ περιβολὴ χριστιανικῶς ἀπαράδεκτη.

2. Οἱ ἴδιες ἀθλήτριες, προκειμένου νὰ ἐπιτύχουν τὶς μέγιστες ἐπιδόσεις, ντο­πά­ρονται μὲ τὸ μόνο ντόπιγκ ποὺ δὲν ἀπαγορεύεται. ἐπειδὴ δηλαδὴ διαπιστώθηκε ἰατρικῶς ὅτι ἡ γυναίκα κατὰ τοὺς ἐννέα μῆνες τῆς ἐγκυμοσύνης ὁπλίζεται μὲ ἰδιαίτερα αὐξημένες βιολογικὲς δυνάμεις, ποὺ προκύπτουν ἀπὸ ἔκτακτες καὶ ἰδιαίτερες ὀργανικὲς ὁρμόνες, τὶς ὁποῖες χαρίζει τότε σ᾿ αὐτὲς ὁ δημιουργὸς θεός, κι ἐπειδὴ οἱ ὁρμόνες αὐτὲς δὲν σταματοῦν καὶ οἱ δυνάμεις αὐτὲς δὲν ἐγκα­τα­λεί­πουν τὴ γυναῖκα, οὔτε καὶ ἂν ἀπὸ ἀτύχημα ἢ ἐγκληματικὴ πρᾶξι ἀποβάλῃ ἢ ἐκτρώσῃ τὸ ἔμβρυό της, ἀλλ᾿ ἐξακολουθοῦν νὰ τὴν ἐνδυναμώνουν καὶ χωρὶς ἔμ­βρυο μέχρι τὴ συμπλήρωσι τοῦ ἐνάτου μηνός, οἱ παραγωγοὶ τῶν ἀθλητικῶν ἐπι­δόσεων ἐκμεταλλεύονται τὴν ἀγαθοεργία αὐτὴ τοῦ φιλανθρώπου δημιουργοῦ θεοῦ μὲ τρόπο φονικὸ κι ἐνδεχομένως καὶ πορνικό, γιὰ νὰ κερδήσουν τὴν ἀθλη­τικὴ νίκη. συγκεκριμένα φροντίζουν 8 μῆνες πρὶν ἀπὸ τοὺς ἀγῶνες νὰ μείνῃ ἔγ­κυος ἡ ἀθλήτρια, ἡ μὲν ἔγγαμη ἀπὸ τὸν ἄντρα της ἡ δὲ ἄγαμη ἀπὸ τὸν προ­πο­νητή της ἢ ὁποιονδήποτε ἄλλον ἀθλητικὸ παράγοντα, κι ἔπειτα κατὰ τὸ δεύτερο ἢ τρίτο μῆνα νὰ ἐκτρώσῃ τὸ παιδί της ἀπὸ τὰ σπλάχνα της, κι ἔτσι 8 μῆνες μετὰ τὴ σύλληψι ἡ γυναίκα αὐτὴ ν᾿ ἀγωνιστῇ ἰδιαιτέρως ὡπλισμένη, μὲ αὐξημένες στὸ μέγιστο τὶς ὁρμόνες καὶ τὶς δυνάμεις της καὶ νὰ κερδήσῃ τὴ νίκη. δηλαδὴ ἡ μάννα τρώει τὸ παιδί της, γιὰ νὰ δυναμώσῃ καὶ νὰ νικήσῃ. εἶναι, ἀπ᾿ ὅ,τι ξέρω, τὸ εἰδεχθέστερο καὶ ἀποκρουστικώτερο εἶδος καννιβαλισμοῦ· τεκνοφαγία, ὅπως τὴ λὲν οἱ ἀρχαῖοι Χριστιανοὶ συγγραφεῖς ᾿Αθηναγόρας καὶ Γρηγόριος Νύσσης. (οἱ ἀρχαῖοι εἰδωλολάτρες τὴν ἔκαναν τελεστικῶς γιὰ λόγους λατρευτικούς.)

3. ᾿Επειδὴ μία ἀπὸ τὶς ἀκαθαρσίες, ποὺ κάνουν μετὰ τὴν ἐγκατάλειψι τοῦ ἀληθινοῦ θεοῦ καὶ τὴν ἐπίκλησι τοῦ εἰδωλικοῦ θεοῦ Διὸς μὲ τὴν εἰδωλολατρική τους ἱέρεια, εἶναι κατὰ τὸν ἀπόστολο Παῦλο καὶ τὸ ὅτι, καθὼς παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ θεὸς εἰς ἀδόκιμον νοῦν, ποιεῖν τὰ μὴ καθήκοντα, δηλαδὴ τὰ ἄπρεπα, ἔφτασαν στὸ σημεῖο, κατὰ τὸ ὁποῖο μετήλλαξαν τὴν φυσικὴν χρῆσιν τοῦ ἀνθρω­πίνου σώματος καὶ ἐξεκαύθησαν ἐν τῇ ὀρέξει αὐτῶν εἰς ἀλλήλους, ἄρσενες ἐν ἄρσεσι τὴν ἀσχημοσύνην κατεργαζόμενοι (῾Ρω 1, 27-28), πυρακτώθηκαν δηλαδὴ ἀπὸ τὴν κιναιδικὴ καὶ σοδομιτική τους ὄρεξι ὁ ἕνας γιὰ τὸν ἄλλο καὶ δια­πράτ­τουν τὴν κιναιδικὴ ἀσχημοσύνη ὁ ἕνας ἀρσενικὸς ἐπάνω στὸν ἄλλο ἀρσενικό. εἶδε ὅλη ἡ ἀνθρωπότης στοὺς προηγουμένους ὀλυμπιακοὺς ἀγῶνες τῆς Μελ­βούρ­νης, προπονητὰς νὰ ἀγκαλιάζουν μπροστὰ στὶς κάμερες τοὺς ἐκπαιδευομένους των νεαροὺς ἀρσενικοὺς ἀθλητὰς καὶ νὰ τοὺς φιλοῦν κιναιδικῶς καὶ νὰ τοὺς ἀ­ποκαλοῦν «Κοριτσάρα μου ἐσύ!». καὶ ἀσφαλῶς αὐτὸ ἐπιβεβαιώνει ὅτι ἀληθεύει τὸ λεγόμενο ἐδῶ καὶ ἀρκετὰ χρόνια ὅτι πολλοὶ ἀρσενικοὶ ἀθληταὶ τῶν ἀγώνων αὐτῶν καὶ πολλῶν ἄλλων ἀγώνων εἶναι κίναιδοι καὶ ἔχουν μὲ τοὺς προπονητάς των ἢ μὲ ἄλλους ἀθλητικοὺς παράγοντες σεξουαλικὲς σχέσεις κιναιδικές.

῾Η ᾿Εκκλησία δὲν ἔχει ἁρμοδιότητα νὰ ἐλέγξῃ αὐτοὺς τοὺς κιναίδους καὶ ἀρσενοκοῖτες, ἢ τὶς καννιβαλικὲς σκυλόμαννες ποὺ τρῶνε τὰ παιδιά τους, γιὰ νὰ δυναμώσουν οἱ ἴδιες, οὔτε καὶ νὰ σχολιάσῃ αὐτὰ τὰ ἀκάθαρτα ὑποκείμενα, καὶ γιὰ ἄλλους λόγους καὶ κυρίως διότι δὲν ἔχει τὴ δυνατότητα ἢ τὴν ἐξουσία νὰ ἀνα­κρίνῃ τὰ βρόμικα αὐτὰ ἄτομα, γιὰ νὰ διαπιστώσῃ ποιά ἀπ᾿ αὐτὰ δια­πράτ­τουν τὶς παραπάνω ἀκαθαρσίες. ἔχει ὅμως ἱερὴ ὑποχρέωσι ἐνώπιον τοῦ νυμφίου της Κυρίου ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ νὰ μὴν ἀναμιγνύεται καθόλου καὶ μὲ κανέναν ἄμεσο ἢ ἔμμεσο τρόπο καὶ νὰ μὴ συμμετέχῃ σ᾿ αὐτὴ τὴν εἰδωλολατρικὴ βρόμικη δια­δι­κασία. εἰδικῶς δὲ τὴν «ἱέρεια» ποὺ προσεύχεται ῥητῶς καὶ δημοσίᾳ στὸ Δία, ἢ τυχὸν ἄλλες δευτερεύουσες «ἱερόδουλες» ποὺ θὰ τὴν πλαισιώνουν, νὰ τὶς ἀφο­ρίσῃ, ἐπειδὴ οἱ ἴδιες ἐκεῖνες, πρῶτες καὶ αὐτοβούλως καὶ πρὶν ἀπὸ τὴν ᾿Εκκλησία, ἀφώρισαν τὸν ἑαυτό τους ἀπὸ τὸν Κύριο καὶ τὴν ᾿Εκκλησία καὶ προσχώρησαν καὶ προσεύχονται σὲ ἄλλο θεό. οἱ Χριστιανοὶ ἔχαναν καὶ τὴ ζωή τους μαρτυρικῶς, γιὰ νὰ μὴν κάνουν μιὰ τέτοια ἐπίκλησι. ἀκόμη κι ὁ ΠΑΟΚ ἔχει δικαίωμα νὰ διαγράψῃ (αὐτὸ θὰ πῇ «νὰ ἀφορίσῃ», δηλαδὴ νὰ ξεχωρίσῃ, ν᾿ ἀπομακρύνῃ) ἕναν ὀπαδό του, ἂν ἐκεῖνος γίνῃ ὀπαδὸς τοῦ Παναθηναϊκοῦ. ἡ ᾿Εκκλησία εἶναι κάτι ἀνώτερο τοῦ ΠΑΟΚ. μπορεῖ καὶ πρέπει ἐπίσης ἡ ᾿Εκκλησία ν᾿ ἀφορίσῃ καὶ ὅλους τοὺς συντελεστὰς καὶ συμμετόχους καὶ παρισταμένους στὴν προσευχὴ καὶ τελετὴ ἐκείνη, ὅποιοι κι ἂν εἶναι αὐτοί. καὶ τέλος ἔχει τὴν ἐξουσία καὶ ὀφείλει νὰ δώσῃ ἐντολὴ σὲ κάθε χριστιανικὸ περιοδικὸ ἢ ἄλλο ἔντυπο νὰ μὴν ἐπαινέσῃ στὸ ἑξῆς τοὺς ὀλυμπιακοὺς ἀγῶνες καὶ κανέναν ὀλυμπιακὸ ἀθλητή, ἀλλὰ νὰ τηρήσῃ ἁπλῶς μιὰ σεμνὴ καὶ χριστιανικὴ σιωπή.

 

Δρ Κωνσταντῖνος Σιαμάκης

 

 

Συμβολὴ 1 (2003)