- ᾿Αρχεῖον Μανόλη Θεοδωράκη
(ἡ ψηφιοποίησις ἔγινε γιὰ λογαριασμὸ τῆς «Συμβολῆς»)
ΜΤ12-01, ἑσπερινὸς ψυχοσαββάτου.
Κύριε, ἐκέκραξα
Κατευθυνθήτω (Ἄνθιμος)
Καὶ νῦν, Τίς μὴ μακαρίσει σε (ἡ ἀρχή).
῾Ο βάθει σοφίας. Δόξα, Καὶ νῦν, Σὲ καὶ τεῖχος.
ΜΤ12-02, παννυχὶς (μετὰ τὰ ἀπολυτίκια).
ἄμωμος, αἴτησις νεκρώσιμος, ἄμωμος (συνέχεια), νεκρώσιμα εὐλογητάρια (δὲν ἀκούονται καλά).
ΜΤ12-03 ὄρθρος καὶ λειτουργία ψυχοσαββάτου.
— ἡ ἀρχὴ τῶν αἴνων (ἀπόσπασμα) ἀπὸ τὸν ὄρθρο τοῦ ψυχοσαββάτου.
— λειτουργία· ἔναρξις, εἰρηνικά (δὲν ἀκούεται καθαρά), α΄ καὶ β΄ ἀντίφωνα τῶν καθημερινῶν (ἐφύμνιον β΄ ἀντιφώνου· «Πρεσβείαις τῶν ἁγίων σου σῶσον ἡμᾶς, Κύριε»), ἀντὶ γ΄ ἀντιφώνου οἱ μακαρισμοί. εἴσοδος εὐαγγελίου, ἀπολυτίκια, κοντάκιον (ἄνευ Δόξα, Καὶ νῦν).
# ΜΤ12-03.mp3
(11.5 MiB) Έχει μεταφορτωθεί 11 φορές
ΜΤ12-04 κουρά μοναχοῦ.
στὴν ἀρχὴ κάθισμα κυριακῆς ἀσώτου, εὐχὴ κ.λπ., στὸ τέλος ἀπολυτίκιον τοῦ ἁγ. Εἰρηναίου, κοντάκιον τῆς πορταϊτίσσης.
# ΜΤ12-04.mp3
(7.79 MiB) Έχει μεταφορτωθεί 11 φορές
ΜΤ12-05 συνέχεια λειτουργίας.
— τρισάγιος ὕμνος,
— ἀναγνώσματα (σὲ ἁπλὸ παραδοσιακὸ ὕφος),
— ἐκτενής, κατηχούμενα,
— χερουβικόν (διακόπτεται στὸ «῾Ως τὸν βασιλέα» κατὰ τὴν ἀρχαίαν τάξιν, γίνεται —ὡς μὴ ὤφειλε— μνημόνευσις ὑπὸ τοῦ λειτουργοῦ κατὰ τὸν νεωτερισμόν, ἀλλὰ πάντως σύντομος καὶ ἁπλὴ μνημόνευσις ταπεινῇ τῇ φωνῇ· τὸ χερουβικὸν συνεχίζεται ἀπὸ τὸ «Τὸν βασιλέα» κατὰ τὴν ἀρχαίαν τάξιν),
— λειτουργικὰ χῦμα (κλιτόν), μέχρι πρὶν ἀπὸ τὸ «Σὲ ὑμνοῦμεν», τὸ ὁποῖο δὲν γράφτηκε, διότι ἐκεῖ τελείωσε ἡ φωνοταινία. χαρακτηριστικὰ τὰ κενὰ σιωπῆς, ποὺ δίδουν ἱεροπρέπεια καὶ κατάνυξι στὸ μυστήριο.
# ΜΤ12-05.mp3
(26.22 MiB) Έχει μεταφορτωθεί 11 φορές